dinsdag 4 november 2008

50 minuten gelopen als herstelloopje van zondag


Even bijkomen van Gierle 10km wedstrijd.

Gewoon even 50 minuten gelopen aan een rustig tempo,ongeveer 7 km op 50 minuten,dus iets sneller als joggen!!!! MAAR HEB ERVAN genoten. Ik zie dat er een nieuwe start2runster is,Monique,wel meiske we gaan er samen aan werken als je wil,mijn ventje zei over een drietal maanden hetzelfde en ik werd bang, wel nergens voor nodig ik volg hem( zijn uitleg en schema dan!!!),en ik loop nu al wedstrijdjes!!!

Niet erg snel,of ik zou sneller willen,doch,weer mijn ventje,Rome en Parijs zijn niet op één dag gebouwd hoor!!! oef!! Ze hebben er twee dagen over gedaan???

Zo is hij ook voor zichzelf!!!! Zelfs een tikkje meer nog!!!!

Ik heb na jaren, gezeur van mijn zoef,eindelijk toegegeven en ben hem dankbaar.....ik kon dat niet,was te zwaar enz...Nu drie maanden later, ben ik eens aan het kijken waar we samen kunnen lopen!!!

Dus alles is mogelijk!

Maar ik ga dolgraag mee een duurloop of bosloop doen met mijn man.!

Geen opmerkingen: